Åhh jaaaa!!

Idag har jag jobbat sen hade jag en lucka..
Då åkte jag ut till Reddan och red en sväng i paddocken..
Men innan jag satt upp så hjälpte Carina mig att longera honom lite och sedan skrittade jag bara i volter med lite hjälp av ena skänkeln..  Carina sa att jag skulle få honom att se ut som en "ostbåge" åt båda hållen.. han är lite stel i höger varv så det tyckte hon vi skulle börja jobba med!!
Jag bara älskar det!! Imorgon ska jag ut igen på morgonen.. innan jag ska jobba igen..
sen efter jag jobbat klart så hämtade jag Amanda och Hanna, vi åkte ut till hästarna igen och Amanda red sin Fisa..
Idag tog Amanda sina första galopp steg. Som hon bestämde skulle komma.. hon tyckte det var skoj, jag var bara helt slut!!! Jag sprang jämte med ett grimskaft!!!
Nästa gång har jag longerlina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0