Funderingar.

Sitter och funderar lite här hur jag ska få allt att fungera...
Jag ska jobba, släppa in hästar och rida..
Det jag har ropat efter flera gånger är rutiner!!
Nu har jag rutiner men jag vet inte hur jag ska få det att gå ihop?
Igår när jag och familjen skulle släppa in lilla Fisan så var vi där vid kvart över tre...
Och hon var redan insläppt, missförstå rätt!! Jag tycker verkligen om att de släpper in henne oxå så hon inte behöver stå själv ute när de andra ponnyerna får gå in och äta gott hö!!
Men jag kommer säkert in i rutinerna det hoppas jag iallafall!!
Nu ska jag åka till jobbet och ha lite kunder, sedan blir det stallet.
Funderar på att rida idag oxå... men jag kommer vara själv i pad.. men det är som att övningsköra..
Jag vågar mer när jag är själv än när jag har åskådare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0